2011. március 2., szerda

Felpolcolva

Nekigyürkőztem, hogy rendet rakok a könyveim között. Szépen betűrendben sorakoztak mindig is a polcaimon, egészen két évvel ezelőttig, amikor is olyan szinten lemaradtam a rendezkedéssel, hogy végleg elvesztettem a fonalat, mert mire egyszer átrakosgattam volna az egészet, már megint annyi új megjelenést szereztem be, hogy kezdhettem volna elölről. Ez – talán érthetően – kedvemet szegte. No de majd most!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy a lendület nem tartott sokáig. Alig egy szekrény átrendezése után már bő egy polcnyi cuccot hurcolhattam magammal, ami hol összekeveredett, hol meg túl későn jöttem rá, hogy valamit kifelejtettem, és szedhettem vissza a könyveket. Megelégeltem hát a bénázást, és úgy döntöttem, profi módszerekre váltok. Megpróbálok beszerezni egy olyan könyvtári könyvszállító kocsit, amivel dalolva tologathatom majd a könyveket, egyszerre akár 300 darabot is, ha a hirdetésnek hinni lehet. A járgány kb. így néz ki:


Amíg a csodakocsi meglesz, még egy kicsit álmodozom, például az önmagát rendező könyvespolcról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése