2009. március 19., csütörtök

Első!

Hát ezt is megértük.
Egy ideje már érlelődött bennem az elhatározás, de vagy az idő, vagy az energia hiányzott a megvalósításhoz. Most azonban úgy döntöttem, nem halogatom tovább.
Első bejegyzésként álljon itt egy rövid novellarészlet, amit elolvasásakor nagyon találónak éreztem magamra:


„Amikor belekezdtem a fegyelmezett olvasás tanulásába, magam is percenkénti négyezer szavas sebességgel olvastam – mondta a kislány. – Időbe tellett, amíg kigyógyítottak belőle. Olvasásjavító órákra kellett járni, a szüleim szégyenkeztek miattam. Mostanra már majdnem megtanultam elég lassan olvasni.”

Raphael Aloysius Lafferty: Mit tanulnak a camiroyi iskolások?
(legutóbb a HiperGalaktika 2-ben volt olvasható magyarul)


Az én jelenlegi sebességem kb. 10 novella per év. Aki küldött már be nekem, tudja, miről beszélek.

14 megjegyzés:

  1. Attila lelkem,

    csodálom az energiáidat. Nekem megélni is alig akad időm az életemet, nem megörökíteni. Az idézet csodálatos. Elfelejtetted fölírni, hogy a 10 novella mellett évente elolvasol 40 regényt, ebből húszat angolul, ötöt németül, kettőt meg oroszul.
    Sok kellemes hozzászólót kíván Neked

    Margit

    VálaszTörlés
  2. Többen reklamáltak, hogy nem tudnak hozzászólni. Mint a mellékelt ábra mutatja, lehetséges, csak a megjegyzéseket először, mint teljhatalmú zsarnok, én jóváhagyom. :-)

    VálaszTörlés
  3. Többen reklamáltak, és eddig csak kettőt hagytál jóvá?
    Jaj, izgulok, hogy engem vajon jóváhagyol-e.

    VálaszTörlés
  4. Természetesen mindenkit jóváhagyok a jómodor keretei között, csupán túl sok Terminator-filmet néztem, ezért tartok a robotoktól. (Malenykijtől és bolsojtól egyaránt.)

    VálaszTörlés
  5. "Csak a mindennapi gépzsír meglegyen..."

    Izé... bejegyzés :) Kitartást a blogoláshoz :)

    VálaszTörlés
  6. Már kint is a következő... és még pár kész, előre időzítve. (Megy ez nekem.)

    VálaszTörlés
  7. Én is itt vagyok!
    Hajrá, ezt már nagyon vártam!

    VálaszTörlés
  8. Vigyázz, én a blogolást néha arra használom, hogy ne kelljen dolgoznom. :)

    VálaszTörlés
  9. Én remélem, a kettő megfér majd egymás mellett. Elvégre most is dolgozom. :-)

    VálaszTörlés
  10. Sanyi, te csak ne adj ötleteket, főleg ne rosszakat, ha te nem dolgozol, na bumm, egy regénnyel kevesebb, viszont, ha Attila, abból komoly - mondhatnám Galaktikus - bonyodalmak lesznek.
    Amúgy én is erre gondoltam, kissé parázva, amikor megláttam, hogy Attila blogolni kezd, sőt, első reakcióm az volt, hogy megtiltom neki, mert így sincs ideje semmire, de aztán rá kellett ébrednem, hogy egyelőre ezt még nem tudom megtenni... Milyen kár! :-)
    No, Attila garula, de nem ám a szerkesztés rovására!!!
    Mr. Anderson

    VálaszTörlés
  11. Szóval blogot írni van időd, csak e-mailekre válaszolni nincs... :-D
    Sebaj, jelen blog máris felkerült az általam rendszeresen olvasott blogok rövid, immáron négy címből álló listájára... :-)

    VálaszTörlés
  12. E-maileket csak olvasok, azt is késéssel. Mellékelt válaszboríték esetén garantálom csupán a reagálást.

    VálaszTörlés
  13. OFF
    A levelezőprogramodban ott a mellékelt válaszboríték... :-D
    Csak annyit kérdeztem, hogy van-e értelme dolgozni valamin, amiről korábban szó volt, de nekem ráér, bőven van mit csinálnom, majd személyesen megbeszéljük... Mondjuk április vége felé... :-)
    ON

    VálaszTörlés