2009. május 15., péntek

Barcelona

Na, már megint minden határon túlmentem. Itt vagyok Barcelonában, gyönyörű az idő (tegnap bezzeg zuhogott az eső, remekül eláztam), és rengeteg időm jut majd városnézésre (na persze, délután előadást tartok, és még mindig parázom, hogy fog sikerülni). Anyaggyűjtés ezerrel (az indulás előtt egy órával még könyvet adtam le a nyomdának), és azoknak az angol szavaknak a kijegyzetelése, amik magamtól tutira nem jutnak majd eszembe (így csak a többit fogom elfelejteni). Gracias. Muchas gracias. Tegnap szénsavas ásványvizet akartam venni, erre megleptek valami citromos ízesítésű löttyel. Nem baj, legalább a paella jó volt. Az már csak a hab a tortán, hogy brüsszeli testvéreink napidíjat ígértek, amiről tegnap kiderült, hogy persze, tizenöt nap múlva átutalják a számlámra. Mondtam, legalább egy gitárt szerezzenek, hogy kiülhessek egy aluljáróba kalapozni... Basszus, most jut eszembe, kalapom sincs.
Hogy miről kell majd beszélnem? Az EU-s pályázatírás rejtelmeiről egy rakás fejesnek meg egyéb meghívottnak a kontinens minden sarkából. Hát, ha besülök, még mindig tarthatok kiselőadást a Star Trekről. :-)

5 megjegyzés:

  1. hajrá. meg tudod csinálni! barcelonai beszédként fog elhíresülni és a trténelemkönyvekbe kerülni...

    VálaszTörlés
  2. A szénsavas ásványvizet illetően a "con gas" a varázsige. :D

    VálaszTörlés
  3. A menekülési útvonal a Star Trek? :)

    VálaszTörlés
  4. Megnéztelek volna kalapban!
    Vagy kalap nélkül, gitárral! :)
    Trek-zenét pengetve! :D

    Angee

    VálaszTörlés
  5. Kösz a tanácsot, a "con gas"-ig én is eljutottam, de a boltos nő esküdözött, hogy ez egyszerű ásványvíz. Nem baj, egy bolttal odébb olyat is sikerült vennem.
    Amúgy meg már itthon is vagyok.

    VálaszTörlés