2009. október 21., szerda

Olvasásveszély!

Amikor először ránéztem a blogom Google Analytics oldalára, meglepődtem, hogy nemcsak Magyarországról olvasnak, hanem a világ minden tájáról. Különösen nagy érdeklődéssel láttam egy szapporói látogatót. Időközben annyit sikerült megtudnom, hogy az illető magyar, és csak ideiglenesen állomásozik Japánban.

Szeretném hát most fölhívni a figyelmét az ország és az olvasás veszélyeire: e hó 14-én egy szapporói könyvesbolt polcai két kislányra dőltek, súlyos sérüléseket okozva.

Több mint valószínű, hogy egyikük sem az én olvasóm volt, de azért másoknak sem árt vigyázni Szapporóban!

1 megjegyzés:

  1. Reméljük,a polcon könnnyű műfaj volt.
    A Metropolis Media kiadványai még súlyosabb
    sérüléseket okoztak volna.

    Lektűrhajós

    VálaszTörlés