2009. október 20., kedd

Ki vagyok én?

Évtizedek óta közszájon forog már az a vélemény, miszerint Kuczka Péter volt a magyar SF atyja. Nemrégiben részt vettem egy közönségtalálkozón Sárdi Margittal, ahol a házigazda-moderátorok őt a magyar SF anyjának nevezték. Ez piszkálni kezdett, hogy vajon hogy is aposztrofálnám ebben a tekintetben saját magamat.
Szerintem a magyar SF családfáján én lennék az az alapvetően jóindulatú, de különc nagybácsi, aki jó úttörő módjára aholtudsegít, sokan mégis megmosolyogják a háta mögött. Ez most nem panasz volt, csak helyzetértékelés.

4 megjegyzés:

  1. Mit megmosolyogják? Röhögik.
    Ez nem panasz volt, jól szórakozunk.

    Űrvidor

    VálaszTörlés
  2. Megmosolyogják? Szidják a késések miatt:)

    És ki lenne Nemere István?

    VálaszTörlés
  3. Magyar SF-olimpikon. A hosszú távú írás, szóemelés és szabadfogású tematizálás bajnoka.

    VálaszTörlés
  4. ...Melyik ágról nagybácsi? :))

    VálaszTörlés