2010. január 3., vasárnap

Máglya kontra mágia

Már megint Szósz?!:)-t néztem. Jól van, elismerem, ez függőség, az ismétlés ismétlésén vigyorogtam nagyokat... És akkor egyszerre beütött: a műsorvezetőnő a mágiáról kezdett beszélni, de nagyon furcsán ejtette a szót. Inkább hasonlított máglyára. Eszembe jutott, hogy nem is először hallom így, szinkronokban és tévéműsorokban egyre gyakrabban fordul elő. Tudtára adatik minden közszereplőnek és szinkronszínésznek: A KÉT SZÓ NEM CSERESZABATOS!
Aki még egyszer megpróbálkozik ezzel a szómáglyával, azt mágiára vetem érte. HŰ, DE DÜHÖS VAGYOK!!!
Jelzem, átkapcsoltam.

6 megjegyzés:

  1. Nyugalom, ne húzd fel magad már az év elején ennyire!
    Mágiára el ,igen kemény... ahogy a kőttő mongya.
    Üdv: Házi Lekvár

    VálaszTörlés
  2. folytatás: jobb egy máglyarakás (török módra)
    mint egy rakás mágia! Ugye?

    VálaszTörlés
  3. és még sokkal jobb, mint egy hortobágyi török módra! brrr!

    VálaszTörlés
  4. Ajánlott irodalom:
    Sándor György: Mágiarakás
    Bp., Múzsák, 1989.

    VálaszTörlés
  5. Hol vannak az új beljegyzések?
    Maga lógó blogoló!

    VálaszTörlés
  6. Ha én sejtettem volna, hogy milyen húzós lesz az év eleje... (Húúú!)

    VálaszTörlés