2010. május 30., vasárnap

Egy borító metamorfózisa

Miközben a megjelent új könyvek listáját nézegettem, szemet szúrt nekem egy borító, amit mintha már láttam volna valahol. Azt elsőre fölismertem, hogy egy Boros-Szikszairól van szó, de jó darabig túrtam a netet, mire kiderítettem, mi is volt eredetileg. Íme a két címlap egymás mellett (ilyen volt, ilyen lett):


















Kíváncsi lennék, azt az egy apró részletet, ami alaposan megváltoztatta a kép hangvételét, vajon az eredeti alkotók rakták-e oda. Ha igen, akkor is érdekes, hogyan lesz egy fantasy-hősnőből a holokauszt igazságszolgáltatója.

1 megjegyzés:

  1. Csak nem az egy rókáról több bőrt esete áll fenn?
    Esetleg lopikálunk, lopikálunk? Aztán nehogy utolérje a bűnöst a szöszi azzal a durva amputáló célszerszámmal! (vö. sarija)
    Aggódó

    VálaszTörlés